Saturday, 5 January 2013

Aku Fofulerr (Popular)


  • WAWAWAAAA!
    birthdayy aku lahh. HAHA! TERLUPA!
    terima kasih kpd yg wish

    terharuu nih! :'D

    kasi ♥ skitt
    Akhirnyaa...i'm officially 18, MUAHAHAHAAA

    HAHA! I'm OFFICIALLY 18 todayy...wOoHoOOoo!
    mula2 tuu sirius x ingat hari jadi sniri. pastu tgh dok on9 tuu, tiba2 ada notification...


    selamat hari tua :D
    Unlike · 


Hafiz, hg orang first wish akuu...selepas tu diikuti berduyun2 notifications demi notifications...most of them were about wishing my birthdayy on the timeline. XD tiba2 rasa diri ini mcm RETIS pulak, RETIS yg fofular kena serbu dgn fan-fannyaa, berangan!

Mak beli kek dari King's di Tesco lama...manyak sedapp! Terima kasih, mak dan ayah! <3

I'm sharing my birthday with Bobo (bukan nama sebenar) who is my cute friend, my twin, my neighbour, my schoolmate and my tuitionmate! what a coincidence! Terima kasih Bobo sbb ajak Atip pi birthday party Bobo...hehee, kenyang sgt makan! Sampai rasa mcm nak termuntah tadi, bukan x sedap...SEDAPP! cuma sebelum Atip pi rumah Bobo, Atip dah makan mcm2, makan Burger Special gerai depan adik belanja pastu kat rumah ayah beli pulak kuetiau goreng nasi goreng, makan makan makan, pastu Bobo mai jemput pi rumah...wahhh rezeki murah harini Alhamdulillah... :D Atip kalau boleh nk rembat habis cake rainbow yg kak Bobo buat, tapi perut rasa mcm mampat teruk xda ruang kosong dah..HAHA! BTW, mmg sedap kek tuu :) terima kasih!

Oleh sbb xdak sapa2 kasi hadiah kat Atip yg comel , kiut,, nerd ni...Atip buat lah sniri bracelet, DIY tuu. huhuu :D Tapi, atip cuma harap doa dari korang sebagai hadiah, itu pun cukuplah =)

"Ya Allah Ya Rabbi, tetapkanlah iman Athiff Akalili bt Ahmad, panjangkanlah umurnya, murahkanlah rezekinya, semoga mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM, berkatilah hidupnya, dan bebaskanlah dia dari OCD. Ya Allah Ya Rabbi, berikanlah dia kesempatan untuk buat apa yang diimpikannya. Aamiiin."

Haaa...korang dah bacaaa...maknanya korang dah doa untuk Atip! TERIMA KASIH...doa ini sebagai hadiah hari jadi dari korang untuk Atip yang comey, kiut, dan nerd ni. Hihiii




Daripada Abu Hurairah r.a, katanya Rasulullah S.A.W bersabda: “Saling memberikan hadiah di antara kamu nescaya kamu akan berkasih sayang”

hehee..hadiah? :3

No comments:

Post a Comment

Anything you would like to say?