Friday, 20 September 2013

From Malaysia to Beijing

Assalamualaikum dan salam sejahtera shemuahhhh :*

Lama bebeno aq x update blog berhabuk *uhuk uhuk!* ni erghh. Rindu aq tak rindu takkk? :3 So, back to the topic. Why am I here in Beijing huh?

Sebelum tu ku panjatkan setinggi2 kesyukuran kpd Allah S.W.T. di atas peluang, nikmat dan kesempatan ini untuk hambaNya yg kerdil ini untuk melanjutkan pelajaran di perantauan (impian menjadi nyata). SubhanaAllah sungguh aq rasa diri ini x layak namun aq amat bersyukur menjadi salah satu drpd 5 org pelajar yg mendpt biasiswa YSD. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah :'D huuu

Kmi dah 2 minggu lbih di sini dan pelbagai2 tmpt kmi sudah jejaki (taklah byk sgt pun huu). Semuanya atas tunjuk ajar dan bantuan kak kak senior yg sgt bermurah hati dan x keberatan langsung utk tolong kmi berlima yg trkapai2 x ketahuan nak pi mana nak buat apa. T___T


Antara suasana semasa arrival in Beijing China ;)
Tema kami merah mihmihmih

InsyaAllah aq akan update lagi perkembangan diri di tanah besar ini, semoga memberi inspirasi utk kalian yg sudi membaca. Hehe :)

No comments:

Post a Comment

Anything you would like to say?