Tuesday, 27 December 2011

Tusyen Bio Form 5 Puan Mai 2012

Assalammualaikum dan salam 1 dunia
saya, athiff akalili ahmad dengan ini ingin memPROMOTE tusyen BIO mak saya a.k.a (Pn Mai)

saya bukan nak promote, haha
sebab ramai yang dok tanya, saya tak larat nak ulang benda yang sama,
so.....
disinilah jawapan2 anda :DD

Okeyy, 1st-ly nak habaq, tusyen bio untuk 2012 hanya ada form 5 sahaja (form 4 xda, maaf naa,huhu)
tusyen bio nanti ada 4 kelas, so anda boley lah nak pilih yang mana yerk.

Ahad - 8pm-10pm (start 1 Jan)
Jumaat - 8pm-10pm (start pada 6 Jan)
Sabtu - 4pm-6pm (start 7 Jan)
Sabtu - 8pm-10pm (start 7 Jan)

PILIH PILIH PILIH!! (macam buat jualan ja -_-)

Oraaiiiittttttt
kat mana?! soalan yang selalu ditanya jugak tuu
nah alamatnya,

89,  lorong BLM 3/1, Bandar Laguna Merbok, SP. =)

alaa....senang ja nak cari ini lumah lor, manyak senang
masa anda sampai di BLM, masuk ikut Guard 2
pastuh teruuuuussss ja, don belok2 yerk sampai la anda jumpa rumah kaler ijau naa di sebelah KANAN anda
iaitu ini


okeyy, nak perbesaq banner dak? nah


yaa....tusyen Bestari, sekali dengan cikgu Jum :D
Tapi untuk tusyen Bio mak saya, PENDAFTARAN ialah pada minggu pertama anda datang yaa,
Datang register, POP! terus boley belajaq =)

Tapi untuk subjek lain, pendaftaran kena rujuk banner la yaa, atau nak lebih tepat boleh tanya Pn Jum <3 dan call beliau melalui namber tertera

YURAN?
untuk kelas bio form 5 yuran RM35 sebulan
tetapi masa datang pendaftaran, bawa lah lagi RM30 (untuk fotostat bahan2 tusyen setahun)

kalau still x paham apa yang saya POTPET, boleh lah terus bertanya kepada mak saya, Mak saya <3

oraaiitttttttt


Inilah kelas Bio anda, full-air condition -__- (tu pun nak habaq)
Oraaaiiiitttt xD??






No comments:

Post a Comment

Anything you would like to say?